Ambasadorka kosmetyczna-kampania z marką Clavier





W ostatnim czasie miałam okazję wziać udział w nowej kampani i przetestować produkty marki ClavierPierwszy raz miałam do czynienia z marką, ale mile się zaskoczyłam. Dostałam lakiery :
  • ProHybrid w kolorze nr 032 (piękny brąz) LINK
  •  Luxury Kocie Oko 2D-03 (złoto) LINK

Mają bardzo fajne pędzelki, które ułatwiają aplikacje lakieru równomiernie. Mi wystarczyły 3 warstwy do pokrycia paznokcia i bardzo dobrze mi się je nakładało. 

Akurat moje pilniki już się zużyły, więc cieszę się, że w paczce także ich znalazło się kilka😅Na pewno trochę posłużą, bo paznokcie robię okazyjnie ❤️ 
Zostały mi jeszcze folie transferowe do paznokci, holograficzne w kolorze złotym i różowym, które zostawię na kolejne stylizacje.
Ciekawi mnie tylko trwałość, wydają się porządne, więc mam nadzieję, że wytrzymają cały nadchodzący wyjazd i jeszcze chwilę dłużej 😍Ja jestem zachwycona produktami! A czy Wy mieliście do czynienia z produktami Clavier?

A tu jeszcze filmik z rozpakowania 👄





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty