Porównanie olejków z Isany




 Po dłuższej przerwie przygotowałam dla Was porównanie olejków do zabezpieczania końcówek z Isany🥰 Miałam okazję wszystkie testować od dłuższego czasu, więc już mam wybranych ulubieńców i tych, które nie są dla mnie 🥺





🌿Konopie&Makadamia to najnowszy z serii i jednocześnie mój faworyt🤭, jako jedyny nie obciąża mi włosów nawet przy większej ilości. Moje włosy uwielbiają olej konopny do olejowania i dlatego wiedziałam, że na końce też się sprawdzi. Ma śliczny, delikatny zapach. Polecam do włosów cienkich, które łatwo obciążyć.



🥥Kokos był moim ulubieńcem zanim zaczęłam hennować włosy, teraz niestety przy średnioporowatych potrafi mnie spuszyć(olej kokosowy) 🙈 Jest bardzo lekki jak konopny, kto kocha zapach kokosa na pewno się ucieszy, bo olejek pachnie jak Rafaello 🤩. Polecam do włosów niskoporowatych. Ma najkrótszy skład ze wszystkich olei w zestawieniu. 



                                    

☀️Arganowy ma najwięcej olei w składzie i moim zdaniem jest ,,najcięższy ", nawet minimalna ilość powodowała u mnie strąki. Moim zdaniem sprawdzi się na włosach suchych, wysokoporowatych, które potrzebują treściwszego zabezpieczania końców.   

! Uwaga na Benzyl Alcohol w składzie! 




🌸Jojoba ma najładniejszy zapach (wysoko parfum w składzie) i powinien się sprawdzić na każdych włosach, mogę śmiało używać codziennie małą ilość i nie obciąża. Super zabezpiecza końcówki 🥰Chyba najbardziej popularny.


Ostatnio zapuszczam z powrotem swoje naturalne blond włosy, żeby pozbyć się henny. 😂 Stwierdzam, że aktualna długość włosów bardzo mi odpowiada. 




A wy czym zabezpieczacie końcówki? Macie swoje hity?

Komentarze

Popularne posty