Linia młodości od marki Equilibra


Ostatnio miałam okazję przetestować dwa kosmetyki od firmy Equilibra. Są to pianka oczyszczająca oraz krem nawilżający z linii arganowej. Produkty te w składzie mają 98% składników pochodzenia naturalnego. Są szczególnie polecane dla cery wrażliwej, czyli akurat coś dla mnie :)

Jak je oceniam?



Arganowa pianka oczyszczająca

Bardzo lubię oczyszczanie twarzy produktami w formie pianki. Są dla mnie delikatniejsze od żeli. Dużym plusem tego produktu jest brak SLES i SLS. Produkt delikatnie oczyszcza skórę twarzy, bez naruszania jej błony hydrolipidowej. Brak szkodliwych substancji umożliwia także stosowanie pianki na powieki, dzięki czemu można dokładnie zmyć resztki makijażu z całej twarzy, bez konieczności omijania okolic oczu. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ moja skóra stała się bardzo miękka i gładka. Po myciu pozostaje uczucie nawilżenia, a do tego przyjemny zapach. Nie podrażnia mojej wrażliwej skóry, więc można śmiało stosować przy kuracji izotretynoiną. Pianka jest pojemności 150ml. Zawiera olejek arganowy, kwas hialuronowy oraz ekstrakt z gardenii. 




Ma krótki, a zarazem bardzo zachęcający skład:

Aqua (Water), Glycerin, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Oleate, Argan Oil Polyglyceryl-6 Esters, Gardenia Florida Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol.


Produkt znajdziecie  tu


Arganowy nawilżający krem do twarzy

Produkt ma pojemność 75ml i jest bardzo wydajny. Zaletą jest szybkie wchłanianie oraz brak uczucia lepkości na twarzy i tłustego filmu. Idealny pod makijaż! Skóra po użyciu jest miękka, nawilżona i lekko napięta. Nie powoduje u mnie zapychania skóry. Pachnie prawie identycznie jak pianka. Zawiera olej ze słodkich migdałów, który jako emolient utrzymuje poziom nawilżenia skóry,
olej arganowy zapewnia jej odżywienie, a kwas hialuronowy jest odpowiedzialny za napięcie, czyli lifting. Dodatkowo znajdziemy tu witaminę E, czyli naturalny antyoksydant. Jedynym minusem jest obecność aluminium w składzie. Można śmiało stosować zarówno na dzień i na noc. 



A oto cały skład:

Aqua (Water), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate SE, Ethylhexyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Argania Spinosa Kernel Oil, Glycerin, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Gardenia Florida Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Hydroxide. 

Produkt znajdziecie tu

Linia arganowa jest bardzo delikatna. Chroni przed starzeniem się skóry, dzięki obecności naturalnych przeciwutleniaczy np. witaminy E. Dobrze sprawdzi się dla osób narażonych na stres ;)

A wy słyszeliście już o włoskich kosmetykach Equilibra?

Komentarze

  1. Znam i cenię sobie tą markę. Miałam krem, który się super sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który konkretnie krem? Jak narazie testowałam tylko ten arganowy

      Usuń
  2. Nie używałam na razie, ale słyszałam, że kosmetyki z aloesem są świetne. Nie wiedziałam, że jest seria arganowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z aloesem też super! Bardzo polecam, szczególnie do włosów

      Usuń
  3. Kosmetyki bardzo mnie zaciekawiły. Super może i ja po nie siegne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty