Moc i objętość-kosmetyki do włosów Equilibra



Dzisiaj przychodzę do Was z szybką recenzją produktów, które dostałam od marki Equilibra. Jak się u mnie sprawdziły?

Wzmacniająca kuracja przeciw wypadaniu włosów Tricologica


 Konsystencja produktu jak u żelu aloesowego, ale za to mocny, alkoholowy zapach. Dzióbek ułatwia rozprowadzanie wcierki po całej skórze głowy. Przez to, że produkt jest gęstszy niż wodniste wcierki typu Banfi i Jantar, więcej czasu zajmuje  aplikacja  produktu oraz szybciej się zużywa.
Producent radzi, aby po umyciu włosów nakładać produkt równomiernie i masować, najpierw raz na 3 dni przez miesiąc, a później raz w tygodniu, aby podtrzymać efekt.
Kurację stosowałam przez miesiąc, ale aplikowałam na włosy w ciągu dnia, a wieczorem myłam, aby uniknąć nadmiernego przesuszenia, bo jest to wcierka alkoholowa. Zauważyłam, że faktycznie częściowo hamuje wypadanie włosów. Tracę ich o wiele mniej. Daje też uczucie odświeżenia i zwiększa objętość. Bardzo ciekawy produkt, ale ja preferuję płynne, ze względu na szybszą aplikację strzykawką.

Zajrzyjmy jeszcze w skład:

Aqua, Alcohol Denat, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Vitis Vinifera Fruit Meristem Cell Culture, Taurine, Borageo Officinalis Seed Oil, Biotin, Camelia Sinensis Leaf Extract, Panthenol, Hydrolyzed Soy Protein, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Nasturcium Officinale Extract, Propylene Glycol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylate Crosspolymer, Menthol, Camphor, Benzyl Nicotinate, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Capsicum Frutescens Fruit Extract, Pyridoxine, Glycerin, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sorbitol, Lecithin, Maltodextrin, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Soy Protein, Peg-5 Cocomonium Methosulfate, Glyceryl Linoleate, Sodium Glutamate, Xanthan Gum, Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Cocoyl Glutamate, Gylcine, Sodium Hydroxide, Sodium Phytate, Parfum.

Znajdziemy tu m.in. witaminy:A,C,E,H,B5 i B6, aloes, olejek arganowy, keratynę, zieloną herbatę i proteiny sojowe i inne cenne składniki.


Nawilżająca odżywka  zwiększająca objętość włosów


Produkt, dzięki gęstej formule jest przede wszystkim bardzo wydajny. Zapach jest bardzo delikatny, ale przyjemny. Jest to odżywka PEH, ponieważ zawiera proteiny(np. keratyna), emolienty(np. olejek arganowy) i humektanty (np. aloes). Czym jest PEH znajdziecie TUTAJ. Odżywka nie zwiększyła objętości, ale za to nawilżyła i wygładziła włosy. Są po niej miękkie i sypkie. Nałożona na koniec, po umyciu ułatwia rozczesywanie włosów. Bardzo spodobał mi się ten produkt, ze względu na swoje działanie oraz ciekawy i bogaty skład:

Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetyl Alcohol, Lauryl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrolyzed Silk, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Amodimethicone, Cetrimonium Methosulfate, Propylene Glycol, Trideceth-12, Quaternium-91, Lecithin, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Phylate, Parfum

Super produkt ;)

Wcierkę, odżywkę i inne produkty do pielęgnacji włosów marki Equilibra znajdziecie TUTAJ oraz stacjonarnie, np. w Hebe, Naturze czy też aptekach.



A Wy co ostatnio ciekawego testowaliście? ;)





Komentarze

  1. Akurat włosy mi nie wypadają, wręcz przeciwnie rosną jak szalone! Po trochę innym specyfiku. Ale gdy się osłabią, będę pamiętać o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz będę testować szampon przeciwłupieżowy jestem bardzo go ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kuracja przeciw wypadaniu chętnie bym po nią sięgneła

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy miałam kiedyś żel aloesowy z którym się niestety nie polubiłam. Tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam problemów z wypadaniem włosów, ale za to mam z przesuszeniem. Przy każdym myciu odżywki-maski, codziennie jedwab w sprayu, czasami też wcierki z jedwabiem 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienne stosowanie jedwabiu może powodować wysuszenie. Polecam stosować olejki i serum na końce np z Isany z olejem arganowym albo kokosowym.

      Usuń
  6. Nie mam problemów z włosami, więc nie korzystam z takich specyfików, ale polecę siostrze, bo po ciąży bardzo jej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę znam mam od nich parę kosmetyków i są jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam bardzo dużo dobrego o tej marce, choć sama nigdy nie używałam tych kosmetyków. Chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty