Maska z kwasem hialuronowym i Lithospermum officinale



   Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnej maski od firmy Mitomo. Jest to 2 z 3, które otrzymałam jako oficjalna ambasadorka. Jak oceniam produkt?



Zarówno ta jak i poprzednia maska (TUTAJ) są bardzo mocno nasączone. Po nałożeniu czuć przyjemny, delikatny zapach. Maska dobrze dopasowuje się do mojego kształtu twarzy i idealnie przylega. Ma za zadanie wygładzić cerę, nawilżyć ją oraz zredukować zmarszczki.

Po oczyszczeniu skóry nałożyłam ją na ok. 25 minut. Po zdjęciu wycisnęłam ją, ponieważ mnóstwo produktu jeszcze zostało. To co w ten sposób ,,odzyskałam" nałożyłam na twarz i wklepałam. Zostawiłam jeszcze chwilę do całkowitego wchłonięcia i dopiero nałożyłam krem.

Cera jest bardzo dobrze oczyszczona i ukojona. W dotyku jest miękka i gładka. Już od samego rana jest odświeżona i nie widać śladu zmęczenia. Cera jest w pełni nawilżona, co jest dla mnie bardzo ważne podczas kuracji izotretynoiną. Maseczka dodatkowo pozostawia bardzo przyjemny zapach ;) Po założeniu można włączyć ulubiony serial i całkowity relaks gwarantowany!

Produkt bardzo mnie zaskoczył, bo naprawdę działa. Teraz mogę szczerze polecić go każdemu ;D



Maseczkę znajdziecie TUTAJ

Komentarze

  1. Lubię maski w płachcie za przyjemne uczucie nawilżenia i ukojenia. Ta również wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam maseczki tej marki i byłam z nich zadowolona. Tej wersji nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczki w płachcie, to zawsze jest mój hit. Uwielbiam je i zdecydowanie stosuję je najczęściej ze wszystkich dostępnych maseczek na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię testować ciągle to nowe maski. Tej jeszcze nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szata graficzna wpada w oko! Uwielbiam maski w płacie, z tej marki jednak jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się same opakowania tych maseczek podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czy sprawdziłaby się u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O właśnie! Przypomniałaś mi! :) Dzisiaj muszę / chcę zrobić sobie maseczkę na twarz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro taki dobry to będę musiała go sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty